close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קידום אתרים לעורכי דין: כיצד להופיע מעל המתחרים שלכם ב-5 שלבים

מערכת שורשטז אלול, תשפב12/09/2022

כמה כללים חשובים לצורך קידום אתרי עורך דין בגוגל...

תגיות:
צילום: pixabay
?בואו נודה בזה: אם אתם רוצים לשגשג בעולם העסקים, אינכם יכולים להרשות לעצמכם לשבת ולחכות שהלקוחות שלכם יגיעו אליכם. אם ברצונך לבצע קידום אתרים לעורכי דין אז ההצלחה שלך תהיה תלויה במידת הנגישות של השירותים שלך באינטרנט. על פי מחקר שנערך לאחרונה, כמעט 70% מקהל הפוטנציאלי שלך יחפשו באינטרנט לפני שיצרו איתך קשר.

יתר על כן, 90% מהמשתמשים מחפשים מוצרים ושירותים עם מילות מפתח ספציפיות לפני שהם קונים אותם. המשמעות היא שנוכחות פעילה, עדכנית, רלוונטית ועקבית במנועי חיפוש כמו גוגל יכולה למנף את העסק שלך.

חשוב שתדעו כי קידום
צילום: pixabay
עורכי דין
זה לא כל כך פשוט, כבר לא מספיק פשוט להחזיק אתר אינטרנט. אתה צריך שיהיה לך אתר אינטרנט שאנשים יכולים למצוא כשהם מחפשים את סוג המוצרים או השירותים שאתה מציע.

שלב 1: חקור את המתחרים שלך
לפני שתבצע שינויים באתר באסטרטגיית הקידום שלך, עליך לחקור את המתחרים שלך. גילוי ומיפוי המתחרים שלך וכיצד הם מדורגים באינטרנט, יעזור לך להבין כיצד לעלות על המיקום שלהם בתוצאות החיפוש ולבצע את השינויים הדרושים באתר שלך.
בנוסף, אתה יכול להשתמש במחקר מתחרים כדי להמציא דרכים חדשות ויצירתיות למשוך את הקהל שלך. לדוגמה, אתה יכול ליצור פוסט "מה המתחרים שלך עושים לא נכון" ולהשתמש בו כדרך להתחיל שיחה עם הקהל שלך ולהראות לו שאתה יודע מה הם מחפשים.

כשאתה חוקר את המתחרים שלך, בדוק דברים כמו: אילו מילות מפתח הם מדרגים עבור איזה תוכן הם מפרסמים באיזו תדירות הם מפרסמים מה שיעורי המעורבות שלהם כמה עוקבים יש להם במדיה החברתית. זה ייתן לך תובנות חשובות לגבי הדירוג של המתחרים שלך, באילו אסטרטגיות הם משתמשים, ומה אתה יכול לעשות כדי לעלות על דירוגם.

שלב 2: ערכו תוכנית
לאחר שעשית את המחקר על המתחרים שלך הגיע הזמן להפעיל את התוכנית שלך. הצעד הראשון הוא להוסיף מילות מפתח נוספות לאתר שלך. פעם יכולת להוסיף פה ושם כמה מילות מפתח ולעלות על המתחרים שלך בקלות. היום, לעומת זאת, גוגל חכמה מאי פעם, ונעשה קשה יותר לעלות על המתחרים שלך עם כמה מילות מפתח פה ושם.

במקום להסתמך על כמה מילות מפתח, תצטרך להתמקד במילות מפתח עם זנב ארוך. מילות מפתח עם זנב ארוך הן מילות מפתח ספציפיות באורך שתיים או שלוש מילים. לדוגמה, במקום להתמקד ב"משלוח אוכל מקוון", תתמקד ב"משלוח פיצה 24 שעות בניו יורק". מילות מפתח עם זנב ארוך הן בדרך כלל ספציפיות יותר ובעלות נפחי חיפוש נמוכים יותר ממילות מפתח עם זנב קצר.

לדוגמה, ל"עורך דין פלילי" יש נפח חיפוש של 4500 חיפושים בחודש, בעוד של "עורך דין פלילי בתל אביב" יש נפח חיפוש של 390 חיפושים בחודש בלבד. אבל למרות נפחי החיפוש הנמוכים יותר, קל יותר לדרג מילות מפתח עם זנב ארוך ובדרך כלל מביאות לך תנועה ממוקדת יותר.

שלב 3: בצע שינויים באתר שלך
לאחר הוספת מילות מפתח עם זנב ארוך לאתר שלך וביצוע אופטימיזציה של התוכן שלך, אתה צריך להתחיל לחפש דרכים אחרות לשפר את הקידום בתוך האתר שלך. הדבר הראשון שאתה צריך להתחיל לעשות הוא בניית קישורים נכנסים. קישורים נכנסים הם קישורים שמובילים חזרה לאתר שלך.

גוגל מעריכה קישורים נכנסים כסימן לכך שהאתר שלך איכותי ואמין, וזו הסיבה שהיא מדרגת את האתר שלך גבוה יותר. עם זאת, קישורים נכנסים אינם נוצרים באופן שווה.

קישורים נכנסים מסוימים הם בעלי ערך רב יותר מאחרים. עם עלייתו של עדכון הפינגווין של גוגל, הפך קשה יותר ויותר ליצור קישורים נכנסים באיכות גבוהה. מסיבה זו, עליך להיות זהיר בעת יצירת קישורים נכנסים כדי להימנע מעונש. יש לך שתי אפשרויות בכל הנוגע ליצירת קישורים נכנסים לאתר שלך. אתה יכול ליצור קישורים נכנסים משלך או שאתה יכול למנף קישורים נכנסים של אנשים אחרים.

שלב 4: כתוב ופרסם תוכן איכותי תוכן
הוא מה שבסופו של דבר ימשוך את הלקוחות שלך פנימה. אמנם יש צורך בבניית אתר נהדר, אבל זה לא מספיק. אתה צריך לתת ללקוחות שלך סיבה לבקר באתר שלך ולהישאר ולקרוא את התוכן שלך. אתה יכול לעשות זאת על ידי כתיבת מאמרים, יצירת סרטונים ופרסום פודקאסטים. סוגי תוכן אלה יעזרו לך להפוך לגלוי ונגיש יותר ללקוחות הפוטנציאליים שלך ולהביא לך יותר תנועה. לדוגמה, אם אתה מפעיל עסק למשלוח פיצה בניו יורק, עליך לכתוב מאמרים וליצור סרטונים על המקומות הטובים ביותר לאכול פיצה בעיר.

שלב 5: פרסום או קידום ממומן בגוגל
הדבר האחרון שאתה צריך לעשות כדי לחזק את הקידום האורגני שלך הוא להפעיל קמפיין פרסום בגוגל. בעוד שאתה יכול להגדיל את הדירוג שלך עם קישורים נכנסים, אתה יכול גם להגדיל את הלידים שלך עם קידום ממומן. קמפיינים פרסומיים הם דרך מצוינת להגביר את הנראות שלך ולהביא יותר לקוחות. קידום ממומן הפכו פופולריים יותר ויותר עם השנים, מה שאומר שיש תחרות קשה על המקומות הראשונים.

מסקנה
לעקוף את המתחרים שלך באינטרנט לא יהיה קל, אבל זה בהחלט אפשרי. הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לחקור את המתחרים שלך ולשים לב מה הם עושים נכון. לאחר מכן, עליך לבצע שינויים באתר האינטרנט שלך ולוודא שאתה מוסיף מילות מפתח עם זנב ארוך ובונה קישורים נכנסים כדי להגביר את הדירוג שלך. אתה יכול גם לקבל לידים נוספים עם פרסום בגוגל.



הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה